تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۹۱۲
۰
plusresetminus
هشتمین شماره فصل نامه علمی تخصصی پژوهش های مهدوی به مدیر مسئولی حجت الاسلام سید مسعود پور سید آقایی و سردبیری نصرت الله آیتی منتشر شد.
آموزه های تربیتی اهل بیت(ع) در زمینه اخلاق مهدوی/ هشتمین فصل نامه علمی ترویجی مهدویت راهی بازار شد.
به گزارش خبرنگار آینده روشن، هشتمین شماره نشریه علمی تخصصی پژوهش های مهدوی با روی کرد امامت و مهدویت به مدیر مسئولی حجت الاسلام سید مسعود پور سید آقایی و سردبیری نصرت الله آیتی راهی بازار شد.

در این فصل نامه به هفت مقاله پرداخته است که عبارتند از : « نقش معرفت امام زمان(ع) در تعالی اخلاقی منتظران و زمینه سازی ظهور»، «آموزه های تربیتی اهل بیت(ع) در زمینه اخلاق مهدوی»، «ویژگی‌های اخلاقی جامعه زمینه‌ساز ظهور یا محورهای اساسی اخلاق زمینه‌ساز در بعد اجتماعی»، «درآمدی بر جایگاه اخلاق متعالیه در سبک زندگی زمینه‌ساز»، «نقد و بررسی ادعای «پایان دین اسلام و ظهور موعود»، «بررسی ابعاد فعالیت فرقه های معنویت گرای فعال اصفهان»، «روایات خشونت مهدوی در بوته نقد» و در پایان این نشریه چکیده مقالات صورت به عربی آورد شده است.

گفتنی است، فصل نامه «پژوهش های مهدوی» از مقالات پژوهشی و ترویجی اساتید محترم حوزه و دانشگاه در موضوع امامت و مهدویت با تمامی روی کردهای تخصصی استقبال می کند.

علاقه مندان می تواند برای دریافت این مقالات به پایگاه اطلاع رسانی موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) به نشانی www.intizar.ir مراجعه کنند.


شماره هشتمین فصل نامه علمی ـ ترویجی با روی کرد امامت و مهدویت ۱۳۹۳ به مدیر مسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) در 167 صفحه و با قیمت 295000 ریال منتشر شده است.
https://ayandehroshan.ir/vdcfi0d1aw6dy.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما