تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۹۴
۰
plusresetminus
به گزارش کمیته اطلاع رسانی همایش بین المللی دکترین مهدویت، مهندس مهرداد بذرپاش در مراسم اختتامیه این همایش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت ولی عصر(عج) و مثبت ارزیابی کردن برگزاری همایش دکترین مهدویت، اظهار داشت:همه به خوبی می دانیم که تدارک همایشی به این گستردگی بسیار سخت و دشوار است ولی دوستان ما ثابت کردند که این کار شدنی است.
مهندس مهرداد بذرپاش:امروز نسل جوان بدنبال نظام عادلانه توحیدی هستند
وی با بیان اینکه ما با دوبحث به موضوع جوانان نگاه می کنیم، خاطرنشان کرد: نخستین بحث جوان در جامعه اسلامی است، ما باید توجه داشته باشیم که آیا همه سپاهیان حضرت مهدی(عج) را جوانان تشکیل می دهند.

رئیس سازمان ملی جوانان کشور با بیان اینکه از نخستین انقلاب که بعثت بوده است جوانان نقش بسیاری ایفا کرده اند، یادآور شد: شخصیت هر فرد سه بخش دارد، بخش نخست دوران تولد است که شروع شکل گیری شخصیت است،بخش دوم شکوفا شدن است که قبل از بلوغ است و این دوران پیدایش و پذیرش هر حرف تحول آفرین است.

وی ادامه داد: بخش سوم دوره جا افتادن است، در این دوره شخصیت وجودی یک فرد شکل گرفته است و تغییر دادن آن کار بسیار سختی است.

بذرپاش با بیان اینکه ما باید توجه داشته باشیم که وقتی قرار است زمینه سازی ظهور کنیم چه کسانی می توانند همراهی کنند و چه کسانی حاضرند هویت خود را با این تحول بزرگ تطبیق دهند، تصریح کرد: البته در این موضوع عقل حکم می کند که سردمداران این بحث جوانان هستند، البته این نفی حضور علما و با تجربه ها نیست بلکه بار عظیم این اتفاق بزرگ بر دوش جوانان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نمونه کوچکی از آن اتفاق عظیم است، بیان داشت: کسی که در انقلاب اسلامی امتحان خود را خوب پس نداده است، آیا می تواند نقش خود را در آن تحول بزرگ به خوبی ایفا کند.

رئیس سازمان ملی جوانان کشور اضافه کرد: ما هر کاری که امروز می کنیم تمرین خیلی کوچکی از آن اتفاق بزرگ است،ما اعتقاد داریم که مشکل جهان حاضر عقب ماندگی نیست و حتی مشکل آخر الزمان نیز عقب ماندگی نیست، بلکه مشکل استفاده اشتباه از تکنولوژی که آفریده آخر الزمان است.

وی با بیان اینکه نسل جوان ویژگی های بسیاری دارد، اظهار داشت: شجاعت، تعلق کمتر به دنیا و داشتن میل به کمال و پیشرفت از ویژگی های نسل جوان است.

بذرپاش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نسل جوان ما باید نسبت به کشورمان احساس مسئولیت داشته باشند،کشور ما اصلی ترین مکانی است که زمینه سازی ظهور باید در آن صورت یابد.

وی ادامه داد: همچنین نسل جوان ما باید نسبت به منطقه که تحولات ظهور متاثر از آن است باید احساس مسئولیت داشته باشند، همچنین نسل جوان ما باید نسبت به جهان احساس مسئولیت داشته باشند چون بسیاری از جوانان در جهان تشنه و دنبال یک نظام عادلانه توحیدی هستند.

رئیس سازمان ملی جوانان کشور گفت: امروز اگر در عمق اروپا و آمریکا لذت دنیوی را از جوانان بگیریم هیچ چیز برای زندگی نخواهند داشت.
https://ayandehroshan.ir/vdcjfxetzuqeh.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما