تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۵۲
۰
plusresetminus
بازدید دانشجویان مهدوی پیام نور قزوین از آینده روشن
به گزارش آینده روشن، اعضای کانون مهدویت دانشگاه پیام نور قزوین، به منظور آشنایی با فعالیت های موسسه آینده روشن و دیدار با مدیران پژوهشکده مهدویت از این موسسه بازدید کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود پور سید آقایی، مدیر موسسه آینده روشن، با بیان این مطلب که کار کردن در حوزه امام زمان(عج) از عنایات خاصه الهی به فعالان در عرصه است، گفت: به طور قطع و یقین والدین شما با خلوص نیت خود و عمل صالح خویش زمینه های فعالیت فرزندان را در این حوزه فراهم کرده اند.

وی افزود: برای فعالیت در این حوزه نباید از ناملایمات خسته شد و برای جلب رضایت حضرت فعالیت در هر شرایطی را دنبال کرد.

مدیر موسسه آینده روشن اظهار داشت: شناخت امام زمان(عج) و تلاش برای ایجاد این شناخت در جامعه و در میان جوانان و دانشجویان از مهم ترین وظایف فعالان این حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر فرامرز سهرابی از اعضای هیات علمی موسسه آینده روشن و پژوهشکده مهدویت نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: اولیای خدا، همانند کارشناسان ماهر و معصوم می توانند توانایی های انسان را به او بشناسانند و او را از مسیرهای مشخص و روشن به مقصد برسانند.

این پژوهشگر حوزه مهدویت تصریح کرد: اهل بیت(ع) به تمام ظرفیت ها و توانایی های انسان واقف هستند و در این مسیر بهترین راهکارها را برای انسان در نظر گرفته اند.

وی عنوان کرد: رسیدن به حق و رسیدن به خدا بدون تاسی از ولایت حق امکان پذیر نیست.

در ادامه این دانشجویان از بخش های پژوهشکده مهدویت دیدن کردند و خواستار همکاری های متقابل این کانون با موسسه آینده روشن شدند.

در این مراسم مجموعه های از محصولات فرهنگی این موسسه به دانشجویان کانون مهدویت دانشگاه پیام نور قزوین اهدا شد.
https://ayandehroshan.ir/vdcd2x0s6yt0k.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما