تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۱۴۶۹
۰
plusresetminus
رمان 666<313 به قلم پیام شهابی با همت و تلاش معاونت فرهنگی و هنری موسسه آینده روشن در 40 فصل و 321 صفحه برای مخاطب نوجوان به چاپ رسید.
666<313
به گزارش مؤسسه آینده روشن با همت و تلاش معاونت فرهنگی و هنری این مؤسسه رمان 666<313 به قلم پیام شهابی به مرحله چاپ رسید. این رمان در قالب تخیلی ودر 40 فصل و 321 صفحه برای نوجوانان به زینت طبع آراسته شده است.

در آغاز فصل اول این رمان اینگونه می خوانیم: - شب بود ... آسمان پر از ستاره‌ و سيّاره و سحابي.... ايستاده بودم ... نيايش مي کردم ..... دستي شانه ام را گرفت....... پيرمردي عجيب..... نورسبزي از آسمان به سرش تابيده بود .... به دوردست اشاره كرد ...... صدايش طنيني دلنشين داشت ......  که در فضا مي‌پيچيد ........" “كريشنا”! ... زمين آن جاست ..... سيّاره ي بخت و طالعِ من و تو! .... آغاز و انجام من ، تو ..... و همه ی رهگذران سياره ي ما. .....”كريشنا”! .... زود است که خورشيد از آن جا برآيد.... نواي صبح مي‌رسد. بشنو!“...... از آسمان صدايي رسيد ..... چقدر زيبا بود ..... “زمين” بزرگ تر و نورانی ‌تر شد ...... صدا بلندتر و زيباتر..... حالا آسمان را به جاي “زمين” ، “خورشيد” درخشانی پر کرده بود ........ مرد پير رفته بود ..... نور خورشيد در همه ي ذرّات وجودم رخنه کرده بود ... به سويش به پرواز درآمدم ... چقدر سبک شده بودم .. ديگر من هم آنجا نبودم ..... ديگر من هم آنجا نبودم ......... همه ي ذرّات فضا ... نور بود و نور بود و نور ...


برای دریافت فایل این رمان کلیک کنید.



انتهای پیام / 101
https://ayandehroshan.ir/vdcb.0b8urhba9iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما