تاریخ انتشارشنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۷۱۶
۰
plusresetminus
طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود پورسیدآقایی (رییس موسسه آینده روشن) بعنوان معاون جدید فرهنگی هنری موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) منصوب شد.
معرفی معاون جدید فرهنگی و هنری موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت)
به گزارش آینده روشن، طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود پورسیدآقایی (رییس موسسه آینده روشن) بعنوان معاون جدید فرهنگی هنری موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) منصوب شد.

وی متولد سال 1350 و دارای کارشناسی ارشد تهیه کنندگی صدا و سیما از دانشکده صدا و سیمای قم است و پیش از این بعنوان پژوهشگر با مرکز پژوهش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حوزه مهدویت همکاری داشته است. فعالیت در حوزه فیلمنامه نویسی، مسوول آموزش هنری طلاب در خانه هنر و اندیشه (قم) و ... از دیگر سوابق وی است.

بر اساس این گزارش، از خدمات حجت الاسلام و المسلمین عبدالله رضایی معاون پیشین هنری فرهنگی این موسسه تجلیل شد و وی در حال حاضر بعنوان مدیر گروه معارف شبکه الکوثر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مشغول به کار شده است.

 چهارمین دوره جشنواره آینده روشن در رشته های فیلم کوتاه داستانی و مستند، طرح و ایده مهدوی، عکس، پوستر و فیلمنامه زیر نظر این معاونت برگزار می شود که علاقه مندان برای ارسال آثار خود تا 29 دی ماه جاری فرصت دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.bfif.ir مراجعه کنند و یا در قم با تلفن 7840904 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند.
https://ayandehroshan.ir/vdcht-nqd23nz.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما