تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۷۱۴
۰
plusresetminus
بیش از ۲۰ هزار جلد از نشریات ساعت صفر، انتظار نوجوان، ملیکا و ماهک (مجله هایی که توسط موسسه آینده روشن -پژوهشکده مهدویت- منتشر می شوند) نیز در اختیار اردوهای جهادی قرار گرفته است تا در مناطق محروم کشور بویژه در استان های شرقی و جنوبی کشور توزیع شوند
۱۰ هزار جلد از نشریات مهدوی موسسه آینده روشن در اختیار مبلغان قرار گرفته است
مهدی کمالی در گفتگو با خبرنگار بخش اجتماعی آینده روشن افزود: این امر به منظور گسترش هر چه بیشتر مباحث و موضوعات مهدوی در جامعه و گسترش فرهنگ ناب مهدویت در میان نسل جوان و نوجوان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار جلد از نشریات ساعت صفر، انتظار نوجوان، ملیکا و ماهک (مجله هایی که توسط موسسه آینده روشن -پژوهشکده مهدویت- منتشر می شوند) نیز در اختیار اردوهای جهادی قرار گرفته است تا در مناطق محروم کشور بویژه در استان های شرقی و جنوبی کشور توزیع شوند.

کمالی گفت: واحد انتشارات موسسه آینده روشن به منظور ارایه محصولات فرهنگی و مهدوی در قالب کتاب ها، مجلات و لوح فشرده، برنامه ریزی گسترده ای را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: مجله های «مشرق موعود»، «عصر آدینه»، «الموعود» به زبان عربی، «the bright future» به زبان انگلیسی، «خبرنامه آینده روشن» (ویژه همایش بین المللی دکترین مهدویت)، «ساعت صفر» (ویژه جوانان)، «انتظار نوجوان» (ویژه نوجوانان)، «ملیکا» (ویژه کودکان) و «ماهک» (ویژه خردسالان) از جمله مجلاتی است که در موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) منتشر می شود.

علاقه مندان برای تهیه این مجله می توانند به مرکز پخش آن در قم، خیابان آیت الله العظمی مرعشی نجفی(ره) -ارم- پاساژ قدس، طبقه زیرزمین، پلاک ۳۳، کتابفروشی انتشارات موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) مراجعه کنند و یا در قم با تلفن ۷۸۴۰۹۰۲ با پیش شماره ۰۲۵۱ با تلفن همراه ۰۹۱۲۲۵۲۰۸۳۷ تماس بگیرند. نشانی اینترنتی موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) www.intizar.ir است.
https://ayandehroshan.ir/vdcfijdeaw6dy.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما