کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«موج کوتاه» در برابر «ظهور بسیار نزدیک است»

خبرگزاری آينده روشن , 18 خرداد 1390 ساعت 9:49

لوح فشرده «موج کوتاه» که نقدی بر فیلم مستند «ظهور بسیار نزدیک است» توسط معاونت فرهنگی هنری موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.


معاون فرهنگی هنری موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) در گفتگو با خبرنگار بخش هنر و رسانه آینده روشن گفت: جامعه فرهنگی کشور در واکنش به انحرافات فرقه های انحرافی، اقدامات به موقعی را از خود نشان داده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداله رضایی افزود: در این راستا دلسوزان دین و فرهنگ این کشور کوشیدند تا با تذکرهای خویش، راه راست را از انحرافات به وجود آمده مشخص کرده و جلوی انحراف بیشتر را بگیرند.

رضایی تصریح کرد: بر همین اساس معاونت فرهنگی هنری موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) درعمل به رسالت خویش، با تولید مستند «موج کوتاه» کوشیده است تا زمینه مناسبی را برای مبارزه با این جریان انحرافی ایجاد کند.

معاون فرهنگی موسسه آینده روشن اظهارداشت: مستند موج کوتاه با بررسی دقیق و کارشناسی مسایل مطرح شده در فیلم مستند «ظهور بسیار نزدیک است» توانسته است برخی از انحرافات فراوان آن را به تصویر بکشد و موج کوتاه ایجاد شده این جریان را که در مقابل حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته، به کف های پس از موج، در ساحل ملت همیشه بیدار ایران تبدیل کند.

وی گفت: این مستند ۴۰ دقیقه ای شامل بسیاری از تکذیب های علما و شخصیت‌ها و نیز تحلیل‌های کوتاه کارشناسان و پژوهشگران زبده مهدوی می باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: امید که این حرکت روشن‌گرانه مورد قبول حضرت حق و رضایت حجت ابن الحسن(عج) و استقبال مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی قرار گیرد.

وی اعلام کرد: علاقه مندان برای تهیه این فیلم مستند می توانند در قم با تلفن 7840904 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند و یا به نشانی قم، خیابان شهدا، کوچه 23، پلاک 5، معاونت فرهنگی هنری موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) مراجعه کنند.

نشانی اینترنتی موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) www.intizar.ir و نشانی اینترنتی معاونت فرهنگی هنری این موسسه (جشنواره علمی، فرهنگی و هنری آینده روشن) www.bfif.ir است.

انتهای پیام/گ/


کد مطلب: 608

آدرس مطلب :
https://www.ayandehroshan.ir/news/608/موج-کوتاه-برابر-ظهور-بسیار-نزدیک

آینده روشن
  https://www.ayandehroshan.ir