تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۵۴
۰
plusresetminus
این مجله علمی با هدف ارایه مباحث دقیق علمی و تخصصی در حوزه مهدویت با همکاری اعضای هیات علمی موسسه آینده روشن منتشر می شود.
رونمایی از مجوز علمی-پژوهشی نشریه مشرق موعود
 رییس موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت)در گفتگو با خبرنگاران گفت: فصل نامه تخصصی و مهدوی مشرق موعود که به همت موسسه آینده روشن منتشر می شود، نخسیتن نشریه تخصصی مهدویت است که بعد از سه سال و انتشار 11 شماره بر اساس نامه شماره 1433/11/3 مورخ 1/9/1388 موفق به دریافت مجوز علمی ـ پژوهشی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود پورسیدآقایی افزود: این مجله علمی با هدف ارایه مباحث دقیق علمی و تخصصی در حوزه مهدویت با همکاری اعضای هیات علمی موسسه آینده روشن منتشر می شود.

رییس موسسه آینده روشن اظهار داشت: بر اساس این مجوز، فعالان و پژوهشگران این مجله می توانند از امتیازات ویژه وزارت علوم تحقیقات و فناوری استفاده کنند.

وی گفت: از جمله این امتیازات می توان به ارتقای رتبه استادان دانشگاه و مراکز علمی، ثبت مقالات محققان این مجله در پایگاه استنادی علوم کشورهای اسلامی (ISC) اشاره کرد.

پورسیدآقایی تصریح کرد: با توجه به بستر مناسبی که این مجله می تواند برای پژوهشگران ایجاد کند، از این به بعد پیش بینی می شود شاهد استقبال فراگیر محققان این حوزه برای ارایه اثر در این مجله باشیم.

رییس موسسه آینده روشن عنوان کرد: یکی از ویژگی های برجسته این اتفاق آن است که این مجله، اولین مجله تخصصی مهدویت در کشور است که توانسته چنین امتیازی را از آن خود کند.

وی گفت: مجله مشرق موعود، اولین نشریه علمی ـ پژوهشی کشور در حوزه مهدویت است و ادامه روند موفقیت آمیز این مجله در ارتقای سطح کیفی آثار علمی در این حوزه می تواند جایگاه نشریات مهدوی را از حیث کیفی ارتقا بخشد.

پورسیدآقایی اعلام کرد: دوازدهمین شماره مجله مشرق موعود ماه آینده (دی ماه) انتشار می یابد.
علاقه مندان برای تماس با تحریریه این مجله در قم می توانند با تلفن 7833345 تماس بگیرند.
https://ayandehroshan.ir/vdcfijdmaw6dt.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما