تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۲۳۵
۰
plusresetminus
موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) در بيانيه‌اي به مناسب حضور حماسي و پرشور مردم در انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد:ملت عدالت‌طلب و حق‌جو با حضور در پای صندوق‌های رأی، ثابت کردند در راه تحقق عدالت و مبارزه با ظلم و زیاده‌طلبی‌ها، سر از پا نمی‌شناسند.
ملت عدالت‌طلب ایران ثابت کرد برای تحقق عدالت سر از پا نمی شناسد
به گزارش روابط عمومی موسسه آینده روشن، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.
السلام علیک یا صاحب التدبیر.
و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا.

باز هم حماسه‌ای دیگر و پیروزی شکوهمند و به فرموده مقام معظم رهبری دامت برکاته، معجزه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

مردم عدالت‌طلب و حق‌جوی ایران، در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به صحنه آمدند و رای خود را برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی به صندوق‌ها ریختند.

ملت عدالت‌طلب و حق‌جو با حضور هشتاد و پنج درصدی خود در پای صندوق‌های رأی، ثابت کردند که در راه تحقق عدالت و مبارزه با ظلم و زیاده‌طلبی‌ها، سر از پا نمی‌شناسند و از میان کاندیداها، به کسی رای دادند که ساده‌زیستی، مردمی بودن و تعلق او به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، زبانزد خاص و عام بود.

نگاه بلند دکتر احمدی نژاد به آموزه بالنده مهدویت به عنوان چراغ روشن کننده راه پیش روی جمهوری اسلامی ایران و طرح آن به عنوان تنها راه نجات انسان معاصر، باعث شد تا کورسوی امیدی پیش روی ملل ستمدیده و حق‌جو روشن شود. ملت‌هایی که دیروز زیر سرنیزه استعمار بودند و امروز از ایشان به عنوان کشورهای توسعه نیافته یاد می‌شود.

ملت ایران با رای خود به تنها کاندیدایی که توصیه های امام علی (ع) را در استکبارستیزی، مستضعف‌گرایی، ساده‌زیستی و مردم داری رعایت می کرد، نشان دادند عزمی راسخ برای تحقق دولت کریمه اسلامی در سر دارند. دولتی که تحت توجهات امام عصر(عج) بتواند پرچم اسلام را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورد.

موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت)، این پیروزی سترگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تبریک می گوید.

باشد که با وحدت و همدلی همه آحاد ملت بزرگ ایران اسلام و چنگ زدن به ریسمان محکم الهی، پیروزی های بزرگتر آن چنان که خداوند وعده داده است نصیب گردد.
اللهم عجل لولیک الفرج.
https://ayandehroshan.ir/vdcd2k0x6yt0s.a2y.html
منبع : روابط عمومی موسسه آینده روشن
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما