تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۴۸۹
۱
plusresetminus
کتاب «راهبرد شناسی امامین عسکریین(علیهماالسلام) در تقویت و فهم پذیری آموزه مهدویت» به قلم آقای رضا شجاعی‌مهر در موسسه آینده روشن و در شمارگان 500 نسخه منتشر شده است
انتشار کتاب راهبرد شناسی امامین عسکریین(علیهماالسلام) در تقویت و فهم پذیری آموزه مهدویت
به گزارش مؤسسه آینده روشن کتاب «راهبرد شناسی امامین عسکریین(علیهماالسلام) در تقویت و فهم پذیری آموزه مهدویت» اثر حجت الاسلام رضا شجاعی‌مهر در انتشارات موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.



کتاب راهبرد شناسی امامین عسکریین(علیهماالسلام) در تقویت و فهم پذیری آموزه مهدویت در سه فصل و با عناوین: فصل اول کلیات، فصل دوم بررسی راهبردهای سلبی عسکریین در تقویت و رشد باورداشت مهدویت، فصل سوم بررسی راهبردهای ایجابی عسکریین در تقویت و رشد باورداشت مهدویت و نتیجه گیری و در ۱۸۳ صفحه به قلم حجت الاسلام رضا شجاعی‌مهر تالیف شده است.

در مقدمه این کتاب اینگونه می‌خوانیم: پژوهش حاضر بر آن است تا با نگاهی به منطق حاکم بر زیست جهان امامین عسکریین علیهماالسلام و تحلیل دشواری‌های زمانه ایشان پس از تعیین جایگاه آموزه مهدویت در سپهر سیاسی و فکری عصر عباسی به بازسازی سامانه فکری و اعتقادی مهدویت در رفتارشناسی این دو امام بپردازد. برای رسیدن به این مقصود به واکاوی و بررسی زندگی امامین عسکریین علیهماالسلام، شیوه‌ها و راهبردهایی را که در ارتقا سطح آگاهی مردم نسبت به فرهنگ مهدویت و نیز آماده سازی برای گذار جامعه شیعه به دوران غیبت به کار بسته اند پرداخته‌ایم.

کتاب راهبرد شناسی امامین عسکریین(علیهماالسلام) در تقویت و فهم پذیری آموزه مهدویت به قلم حجت الاسلام رضا شجاعی‌مهر در موسسه آینده روشن و در شمارگان 500 نسخه منتشر شده است.



انتهای پیام / 101
https://ayandehroshan.ir/vdcd.j0f2yt0ona26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما