کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت ۶ فروردین ماه برگزار می شود

28 اسفند 1399 ساعت 11:13

دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت از برگزاری مجازی شانزدهمین دوره این همایش در روز ششم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و با پیام مرجع عالیقدر، آیت الله جوادی آملی خبر داد و اظهار کرد: این همایش تلاش دارد تا فراتر از بحث تهیه و انتخاب مقالات، «گفتمان سازی» مهدویت را در بین مراکز مختلف علمی دنبال کند.


به گزارش آینده روشن حجت الاسلام محمدصابر جعفری که در نشست امروز اعلام برنامه های دهه مهدویت در مسجد جمکران قم سخن می گفت با بیان اهمیت زمینه سازی تحقق دولت عظمای امام عصر (عج) یادآور شد: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری این زمینه سازی را به عنوان یک هدف و آرمان دنبال کرده و دنبال می کنند.

وی افزود: همایش بین المللی دکترین مهدویت با همکاری مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی به دنبال آن است تا فراتر از بحث مقالات مرتبط با موضوع مهدویت و ارائه آن ها ، بحث مهم «گفتمان سازی مهدویت» را پیگیری کند.

وی گفت: شانزدهمین دوره این همایش در روز جمعه ششم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ همزمان با دوازدهم شعبان المعظم از ساعت ۹ تا ۱۳ و همچنین ۱۶ تا ۱۹ با پیام آیت الله جوادی آملی، سخنرانی افتتاحیه آیت الله اعرافی، سخنرانی اختتامیه آیت الله اراکی و همچنین ارائه ۱۰ تا ۱۲ مقاله از اندیشمندان ایرانی و غیرایرانی با محوریت طرح کلی حرکت انبیاء و اولیاء در سعادت بشر برگزار خواهد شد.

دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت در عین حال اضافه کرد: این همایش با توجه به محدودیت های کرونایی به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آن را از طریق نشانی www.jamkaran.ir/live پیگیری کنند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه بیان داشت: همایش شانزدهم همچنین با تقدیر از برخی نخبگان علمی، مهدی یاوران، خانواده معظم شهدا و برخی اعضای فعال جبهه مقاومت همراه خواهد بود.

انتهای پیام / 101


کد مطلب: 1442

آدرس مطلب :
https://www.ayandehroshan.ir/news/1442/شانزدهمین-همایش-بین-المللی-دکترین-مهدویت-۶-فروردین-ماه-برگزار-می-شود

آینده روشن
  https://www.ayandehroshan.ir