تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۴۸۱
۰
plusresetminus
کتاب نقش استعمارگران در پیدایش و گسترش فِرق ضالّه به قلم علیرضا محجوبی‌نژاد در مؤسسه آینده روشن در شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.
نقش استعمارگران در پیدایش و گسترش فِرق ضالّه
به گزارش مؤسسه آینده روشن در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: از جمله تهدیدات جدی برای دین و جامعه دینی در طول تاریخ مسئله «فرقه‌گرایی» بوده؛ چنان‌که در عصر کنونی، استکبار جهانی، همواره از فرقه‌های انحرافی حمایت می‌کند و بستر مناسبی برای تفرقه میان مسلمانان فراهم می‌آورد.

به‌عنوان نمونه، توحید که اصل اولیه تمام ادیان آسمانی به شمار می‌رود، با مدعیان دروغین خدایی در معرض تحریف نااهلان قرار گرفته، مسئله حساس و اصولی «مهدویت» که ثمرۀ امامت است، پیش و پس از تولد آخرین امام معصوم، مدعیان فراوانی داشته که به علل و انگیزه‌های مختلف، فرقه‌های گوناگونی را ساخته و اختلاف‌های فراوانی به وجود آورده‌اند.

در عصر کنونی که عصر رسانه، ارتباط و شبکه‌های اجتماعی است، استعمارگران در کشورهای اسلامی با اهداف شوم و استعماری، فِرق ضالّه را شکل و گسترش می‌دهند تا افزون بر ضربه زدن به باورهای مسلمانان و به‌ویژه شیعیان، به وحدت اسلامی آسیب برسانند. آنان می‌کوشند تا آینده جهان و سرنوشت انسان را بر پایه آموزه‌های استعماری «امپریالیسمی» ترسیم کنند تا بتوانند مسلمانان را برده و نوکر هدف‌های استعماری خود قرار دهند. دولت‌های آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی در این مسئله نقش مهمی داشته و پیروان این فِرق ضالّه را از هرگونه حمایت مادی و فرهنگی برخوردار می‌سازند.


کتاب نقش استعمارگران در پیدایش و گسترش فِرق ضالّه به قلم علیرضا محجوبی‌نژاد در مؤسسه آینده روشن در شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.


برای دریافت فایل این کتاب کلیک کنید


انتهای پیام / 101
 
https://ayandehroshan.ir/vdcf.cdyiw6djygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما