تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۲۹۶
۰
plusresetminus
شماره 120 ماهنامه فرهنگی انتظار نوجوان ویژه بهمن ماه ۱۳۹۴ به همت مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) چاپ و روانه بازار شد.

روزهای عمرمان درگذرند، شنبه ها و یکشنبه هاو... جمعه ها در پی هم می آیند و می روند و جمعه روز شماست. و ما تمام هفته را ورق میزنیم، مدرسه میرویم، کار میکنیم و نفس میکشیم تا جمعه بیاید، جمعه روز نشستن و خمودگی و خستگی نیست!
جمعه ها باید «یاعی » گفت و برخاست و کوچه پس کوچه های دل را آ ب و جارو کرد و آماده شد.
جمعه همان روز موعود است که قرار است خدا ما را به قد مهایتان برساند...
مدتهاست شنبه تا جمع هی خیلی از مسلمانان رنگ خون گرفته، یمن، سوریه، فلسطین و همه مظلومان چشمشان را به جمع های دوخته اند که بیایی و حق را پیروز گردانی. همان جمعه ی سپید که نور وجودتان تمام ظلم تها را از بین خواهد برد...
جمعه ها همه مهمان شما هستیم، مهمان سفره ی کرمتان و در آغوش امن و پر از آرامشتان... همچو طفلی که خسته از غرب تها به آغوش پر مهر آشنایی پناه میبرد که شما از جانب پروردگار مأمور به همین محبت و آرامش هستید.
سید ما... ما مردمان آخرالزمان هر جمعه ب هسو یتان می آییم، همان وقت هایی که نالان از غم های دنیا، تنها پناهمان شما هستید و خیال دل گناه آلودمان راحت است که در خانه تان همیشه به رو یمان باز است... بی آنکه شرمنده مان کنید به خاطر وقت هایی که دلتان راشکستیم.
https://ayandehroshan.ir/vdcj.hevfuqe8msfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما